REGULAMIN SPRZEDAŻY PUBLIKACJI

 

 

Sklep należy do firmy:

Justyna Kafel-Wituszyńska 

ul. Spokojna 3

32-840 Zakliczyn 

NIP: 8733293203

REGON: 526971363

Konto: 06102049840000490201714856 Bank PKO BP

 

Podstawa zwolnienia z VAT: Zwolnienie podmiotowe zg. z art. 113 ust. 1 i 9 ustawy o VAT.

 

I. POSTANOWIENIA WSTĘPNE

 

ZASADY WYSYŁKI:

KOSZTY DOSTAWY - obowiązują od 30.12.2023 r.
* Sposób dostawy: paczkomaty InPost, firma kurierska InPost oraz odbiór osobisty w Zakliczynie. Sposób wysyłki oraz zapłaty wybiera Klient podczas składania zamówienia.

 

DOSTAWA DO PACZKOMATU InPost - 15,02 zł
Koszty dostawy zamówień płatne przedpłatą poprzez płatności elektroniczne Przelewy24. Dostawa do Paczkomatu InPost realizowana jest w ciągu 1-2 dni roboczych od daty nadania. SMS z powiadomieniem o dostarczeniu paczki oraz kodem dostępu.

 

DOSTAWA POPRZEZ FIRMĘ KURIERSKĄ InPost - 17,48 zł
Koszty dostawy zamówień płatne przedpłatą poprzez płatności elektroniczne Przelewy24. Dostawa Kurierem InPost realizowana jest w ciągu 1-2 dni roboczych od daty nadania.

 

ODBIÓR OSOBISTY - 0,00 zł
Adres odbioru: Zakliczyn ul. Spokojna 3, kod pocztowy 32-840 Zakliczyn

 

Realizujemy zamówienia z dostawą wyłącznie na terenie POLSKI.

 

CZAS DOSTAWY
Czas otrzymania przesyłki = czas przygotowania paczki + czas dostawy przez firmę kurierską.


Czas przygotowania paczki zależy od ilości złożonych zamówień w danym dniu. Po złożeniu przez Państwa zamówienia, kompletujemy przesyłkę, a następnie nadajemy do 2 dni roboczych. Przybliżony czas przygotowania paczki to 24-48 godzin od chwili złożenia zamówienia. Firma zastrzega sobie wydłużenie tego okresu w okresach świątecznych. 

 

Czas dostawy jest ustalony przez firmę kurierską InPost. Przybliżona dostawa do Paczkomatu InPost lub poprzez Kuriera InPost realizowana jest w ciągu 1-2 dni roboczych od daty nadania.

 

FORMY PŁATNOŚCI:
Formę płatności wybiera Klient podczas składania zamówienia. Przyjmujemy płatności elektroniczne poprzez Przelewy24. Paczkę wysyłamy po zaksięgowaniu wpłaty. Fakturę za złożone zamówienie wysyłamy drogą elektroniczną na adres mailowy podany przez Zamawiającego. 

 

UWAGI DO ZAMWIENIA:

Wszelkie uwagi do zamówienia można opisać w polu: "Uwagi" widocznym w trakcie składania zamówienia. 

 

 

II. POSTANOWIENIA DOCELOWE

 

Dział I. Definicje wybranych pojęć

Ilekroć w Regulaminie jest mowa o:

„Regulaminie” lub „Regulaminie Sklepu internetowego” - należy przez to rozumieć niniejszy Regulamin; dostępny na niniejszej stronie. Regulamin Sklepu internetowego prowadzonego przez Sprzedawcę;

„Sprzedawcy” - należy przez to rozumieć Justyna Kafel-Wituszyńska z siedzibą w Zakliczynie, ul. Spokojna 3, 32-840 Zakliczyn, NIP: 8733293203, REGON: 

„Kliencie” lub zamiennie „Kupującym” - należy przez to rozumieć osobę fizyczną, osobę

prawną lub jednostkę organizacyjną nie posiadającą osobowości prawnej, a posiadającą

zdolność do czynności prawnych;

„Stronach” - należy przez to rozumieć łącznie Sprzedawcę i Klienta, którzy zawarli umowę na podstawie Regulaminu; pojęcie „Strony” zaś odnosi się do każdego z tych podmiotów z osobna;

„Użytkowniku końcowym” – należy przez to rozumieć osobę fizyczną, której Klient przyznał

prawo do korzystania z publikacji wyłącznie w jego imieniu i na jego rzecz, tj. na wewnętrzne

potrzeby własne Klienta; o ile Strony nie zastrzegą w umowie inaczej w każdym przypadku

Użytkownikiem końcowym może być tylko osoba fizyczna wykonująca pracę lub świadcząca

usługi na rzecz Klienta, korzystająca z publikacji w związku ze świadczeniem tej pracy/usług,

której prawo do korzystania z tej publikacji Klient przypisał w ramach Aplikacji; każde naruszenie Umowy (w tym Regulaminu) dokonane przez Użytkownika końcowego traktowane jest równoznaczne z naruszeniem dokonanym przez Klienta ze wszystkimi skutkami stąd wynikającymi;

„Sklepie internetowym” - należy przez to rozumieć prowadzony przez Sprzedawcę sklep internetowy, za pośrednictwem którego Sprzedawca sprzedaje publikacje znajdujące się w jego ofercie;

„publikacji” - należy przez to rozumieć plik elektroniczny zawierający np. treści tekstowe,

materiały audio, wizualne lub audiowizualne, będące utworami w rozumieniu Prawa autorskiego, w tym m.in. ebooki, audiobooki, czasopisma. Plik elektroniczny może być zapisany w formacie PDF, EPUB, MOBI lub innym oferowanym przez Sprzedawcę w ramach Sklepu internetowego, stosownie do informacji podanej obok danej publikacji;

„koncie” – należy przez to rozumieć funkcjonalność Sklepu internetowego, w ramach której

gromadzone są dane Klienta, dane dotyczące składnych przez Klienta zamówień na publikacje jak i za pomocą której udostępniane są Klientowi zakupione przez Klienta publikacje;

„koszyku” - należy przez to rozumieć składnik Sklepu internetowego, który służy do określenia przez Klienta danych dotyczących zamówienia, które tworzy w oparciu o narzędzia informatyczne oferowane przez system teleinformatyczny Sprzedawcy;

„Konsumencie” - należy przez to rozumieć osobę fizyczną, o której mowa w art. 221 kc;

„kc” - należy przez to rozumieć ustawę z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny;

„Prawie autorskim” - należy przez to rozumieć ustawę z dnia 4 lutego 1994. o prawie autorskim i prawach pokrewnych;

„Ustawie o prawach konsumenta” - należy przez to rozumieć ustawę z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.

 

Dział II. Postanowienia ogólne

1. Regulamin określa zasady zakupu publikacji od Sprzedawcy za pośrednictwem Sklepu internetowego, w tym wzajemne prawa i obowiązki Stron z tym związane.

2. Regulamin jest dostępny na niniejszej stronie dla każdego użytkownika Internetu, w tym dla każdego Kupującego.

3. Zakupu publikacji za pośrednictwem Sklepu internetowego może dokonać tylko taki Kupujący, który przed zakupem wypełni niezbędne do realizacji zamówienia dane w Sklepie internetowym. 

4. Kupujący składając zamówienie za pośrednictwem Sklepu internetowego na zakup publikacji oświadcza tym samym, że zapoznał się z treścią Regulaminu Sklepu internetowego i akceptuje go bez zastrzeżeń.

5. W zakresie nieuregulowanym Regulaminem Sklepu internetowego stosuje się przepisy prawa cywilnego, w tym przepisy kc, Prawa autorskiego oraz Ustawy o prawach konsumentów.

 

Dział III. Składanie, przyjmowanie i realizacja zamówień na publikacje

1. Z zastrzeżeniem postanowień pkt 3 Działu II Regulaminu, Klient zamawia publikację za pośrednictwem Sklepu internetowego stosując się do instrukcji i wytycznych zawartych na niniejszej stronie.

2. Elektroniczny formularz zamówienia dostępny w Sklepie internetowym określa dane wymagane do realizacji zamówienia oraz dane mające charakter opcjonalny.

3. Klient dokonuje zamówienia publikacji zaznaczając ją w Sklepie internetowym za pomocą opcji „DODAJ DO KOSZYKA”, a następnie w samym koszyku doprecyzowuje wskazane tam elementy zamówienia. Zastrzega się przy tym (patrz Dział V Regulaminu), że przy

każdej publikacji oferowanej Klientowi w Sklepie internetowym, Sprzedawca zamieszcza dodatkowe ogólne postanowienia określające zakres udzielonej na korzystanie z tej publikacji licencji, typ pliku i ewentualnie inne dane dotyczące tej publikacji. Klient winien bardzo dokładnie zapoznać się z tymi postanowieniami przed złożeniem zamówienia.

4. Po prawidłowym wypełnieniu elektronicznego formularza zamówienia Klient winien dokładnie zapoznać się ze wszystkimi danymi, które tam wprowadził i kliknąć przycisk „ZAMAWIAM”. W przypadku nieprawidłowości w wypełnieniu formularza zamówienia system teleinformatyczny Sprzedawcy będzie nadawał komunikaty wskazujące na popełnione błędy lub braki uniemożliwiające przejście do kolejnego etapu składania

zamówienia.

5. W celu uzyskania dostępu do publikacji Klient zobowiązany jest dokonać płatności ceny za tę publikację. Sprzedawca przystępuje do realizacji zamówienia na publikację po dokonaniu przez Kupującego za pośrednictwem dostawcy systemu płatności zapłaty ceny i jej zaksięgowaniu na rachunku bankowym Sprzedawcy. Po zaksięgowaniu ceny Sprzedawca poinformuje Klienta o rozpoczęciu realizacji zamówienia poprzez wysłanie komunikatu na niniejszej stronie.

6. W celu uzyskania dostępu do publikacji Klient zobowiązany jest dokonać́ płatności ceny za tę publikację. Sprzedawca po dokonaniu przez Kupującego zapłaty ceny i jej zaksięgowaniu na rachunku bankowym Sprzedawcy realizuje zamówienie.

7. Liczba komputerów lub urządzeń mobilnych, na które Klient może pobrać zamówioną publikację będzie podawana w ogólnych postanowieniach określających zakres udzielonej licencji na korzystanie z niej.

 

Dział IV. Cena

1. Sprzedawca oświadcza, że całkowita cena za udostępnienie danej publikacji jest podana w Sklepie internetowym w ramach informacji o danej publikacji lub w treści zamówienia na daną publikację. Cena tam podana w dacie złożenia zamówienia przez Klienta wiąże

Strony.

2. Sprzedawca podaje zarówno cenę netto, jak i ceną brutto, tj. cenę już uwzględniającą podatek od towarów i usług.

3. Klient dokonuje płatności ceny stosownie do postanowień Działu III Regulaminu.

 

Dział V. Licencja na korzystanie z publikacji

1. Klient, któremu udostępniono publikację jest uprawniony w ramach zamówienia tej publikacji do jednokrotnego pobrania pliku zawierającego publikację. Po dokonaniu pobrania zamówienie uznaje się za wykonane w całości.

2. Każdy publikacja oferowana za pośrednictwem Sklepu internetowego stanowi utwór w rozumieniu Prawa autorskiego, a tym samym jest objęta przewidzianą tym prawem ochroną.

3. Sprzedawca jest uprawniony do udzielenia licencji lub dalszej licencji (sublicencji) na korzystanie z zakupionej przez Klienta za pośrednictwem Sklepu internetowego publikacji, w zależności od tego, czy Sprzedawcy przysługuje tylko licencja czy też autorskie prawa majątkowe do publikacji. W tekście Regulaminu zarówno licencja, jak i dalsza licencja (sublicencja) są określane mianem licencji, bez rozróżnienia, czy chodzi o licencję czy sublicencję.

4. Zakres udzielonej licencji na korzystanie z publikacji, w tym okres jej obowiązywania, może różnić się w odniesieniu do różnych publikacji.

5. Z chwilą udostepnienia publikacji Klientowi przez Sprzedawcę zostaje udzielona Klientowi, który to zamówienie złożył, licencja na korzystanie z publikacji objętego jego treścią, w zakresie określonym w Regulaminie oraz postanowieniach doprecyzowujących zakres licencji podanych na stronie Sklepu internetowego obok tej publikacji.

6. Sprzedawca uprasza każdego Klienta, by przed złożeniem zamówienia zapoznał się zarówno z treścią Regulaminu Sklepu internetowego.

7. O ile Strony nie postanowią inaczej licencja na korzystanie z zakupionej publikacji:

a. umożliwia korzystanie z niej tylko przez Klienta, któremu licencja ta została udzielona, dla własnego użytku wewnętrznego, z zastrzeżeniem dalszych ograniczeń określonych w treści Regulaminu lub/i w postanowieniach zapisanych obok publikacji na stronie Sklepu internetowego, w tym także zastosowanych przez Sprzedawcę zabezpieczeń technicznych;

b. ma charakter niewyłączny i niezbywalny.

8. Zastrzega się, że licencja może wygasnąć w przypadku utraty przez Sprzedawcę prawa do jej udzielenia np. wskutek wygaśnięcia przysługującego mu prawa autorskiego do korzystanie z publikacji na polu eksploatacji niezbędnym do udzielenia dalszej licencji na

zasadach określonych Regulaminem czy w przypadku ustania po stronie Sprzedawcy praw autorskich majątkowych do niego na ww. polu eksploatacji.

9. Z zastrzeżeniem bezwzględnie obowiązujących przepisów Prawa autorskiego oraz postanowień niniejszego Regulaminu Klient nie jest uprawniony do rozpowszechniania ani udostępniania zakupionej publikacji, jej fragmentów, jej kopii, wykorzystywania

publikacji w celach komercyjnych, dokonywania zmian czy wszelkiego rodzaju modyfikacji publikacji, usuwania błędów publikacji czy naruszania praw przysługujących Sprzedawcy na podstawie Prawa autorskiego.

10. Klient, który zakupił publikację, nie ma prawa udzielania dalszych licencji na korzystanie z niej osobom innym niż Użytkownicy końcowi, którym prawo do korzystania z tej publikacji Klient przypisał w ramach Aplikacji.

11. Klient winien zadbać, by żadna osoba nieuprawniona nie korzystała z publikacji przez Niego zakupionej.

12. Dana licencja na korzystanie z publikacji umożliwia korzystanie z niej tylko w takim zakresie, jaki został określony wyraźnie przez Sprzedawcę, z uwzględnieniem postanowień pkt 6 powyżej. Nie można domniemywać lub wyprowadzać po stronie Klienta, który zakupił publikację, innych lub szerszych uprawnień.

 

Dział VI. Zabezpieczenia publikacji

1. Każdy publikacja może być zabezpieczona znakiem wodnym (watermarkiem) przed nielegalnym kopiowaniem. Informacja o formie zabezpieczenia, o ile zostanie ono zastosowane, zostanie podana przy opisie publikacji.

2. Nie wolno usuwać zabezpieczenia publikacji. Klient, który nabył publikację zobowiązuje się do nieusuwania jej zabezpieczenia.

 

Dział VII. Wymagania techniczne i technologiczne

1. Aktualne wymagania techniczne i technologiczne umożliwiające korzystanie z publikacji będą dostępne w Sklepie internetowym na niniejszej stronie.

2. Zastrzega się jednocześnie, że, o ile z opisu podanego przy danej publikacji na stronie Sklepu internetowego lub na stronie podanej w pkt 1 powyżej, nie będzie wynikać nic innego:

a. przy pierwszym otwarciu pliku zawierającego zakupioną publikację może być konieczne połączenie z Internetem,

b. do czytania publikacji zabezpieczonych znakiem wodnym nie jest wymagane stosowania specjalnych programów. System zabezpieczeń umożliwia dowolne odczytywanie publikacji na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format. 

 

Dział VIII. Rozwiązanie umowy

1. W wyniku złożenia przez Klienta zamówienia Sprzedawcy na publikację i potwierdzenia jego przyjęcia przez Sprzedawcę, dochodzi do zawarcia umowy na warunkach opisanych w Regulaminie, zwanej dalej „Umową”.

2. W przypadku płatności dokonywanych przelewem za tożsame z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia jest udostępnienie Klientowi publikacji na koncie; w tym przypadku z datą udostępnienia publikacji Umowa zostaje zawarta.

3. Jednostronne rozwiązanie Umowy przez Klienta nie mającego statusu Konsumenta regulują obowiązujące przepisy prawne, z tym zastrzeżeniem, iż Klient taki nie może odstąpić od Umowy ani rozwiązać jej w inny sposób, gdy:

a. zapłacił za jej przedmiot,

b. publikacja został Mu udostępniona.

 

Dział IX. Reklamacje

1. Klient ma prawo zgłosić reklamację w drodze elektronicznej na adres poczty elektronicznej sanatorium.ludzkich.serc@gmail.com, w przypadku problemów z dostępem do zakupionej publikacji, pobraniem pliku z zakupioną publikacją lub otwarciem takiego pliku, w szczególności, gdy:

a. pobrany plik zawierający publikację okaże się uszkodzony,

b. w określonym w Regulaminie terminie liczonym od momentu zapłaty ceny publikacja nie zostanie Klientowi udostępniona w sposób wskazany w zamówieniu.

2. Reklamacja winna zawierać w szczególności opis problemu, który Klient zgłasza, imię i nazwisko osoby zgłaszającej w imieniu Klienta reklamację. Sprzedawca zastrzega sobie możliwość kontaktu z Klientem przy wykorzystaniu podanych przez niego

danych kontaktowych.

3. Z zastrzeżeniem pkt 4 poniżej, reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 (czternaście) dni od dnia dokonania prawidłowego zgłoszenia.

4. Reklamacje zgłoszone po upływie jednego roku od dnia upływu terminu udostępnienia publikacji Klientowi, nie podlegają rozpatrzeniu.

 

Dział X. Przepisy dotyczące Konsumentów

1. O ile nic innego nie wynika z niniejszego Regulaminu poniższe postanowienia mają zastosowane jedynie do Kupujących będących Konsumentami. W zakresie nieuregulowanym w niniejszym paragrafie do umów zawartych pomiędzy Sprzedawcą i Konsumentem zastosowanie mają postanowienia Ustawy o prawach konsumenta.

2. Klient mający status Konsumenta składając zamówienie na zakup publikacji wyraża tym samym zgodę na rozpoczęcie świadczenia usługi objętej jego przedmiotem przed upływem terminu, o którym mowa w ust. 3.

3. Z zastrzeżeniem ust. 8 Konsumentowi przysługuje prawo odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny w terminie 14 dni. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od dnia zawarcia Umowy.

4. Konsument może odstąpić od Umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od Umowy. Oświadczenie można złożyć na adres poczty elektronicznej: sanatorium.ludzkich.serc@gmail.com. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. 

5. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie przesłać Konsumentowi na podany przez niego adres poczty elektronicznej potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy złożonego w sposób, o którym mowa w ust. 4.

6. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

7. Jeżeli Konsument wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu żądania zgodnie z art. 15 ust. 3 i art. 21 ust. 2 Ustawy o prawach konsumenta, ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem uzgodnionej w umowie ceny lub wynagrodzenia. Jeżeli cena lub wynagrodzenie są nadmierne, podstawą obliczenia tej kwoty jest wartość rynkowa spełnionego świadczenia.

8. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów, o których mowa w art. 38 Ustawy o prawach konsumenta, a w szczególności do umów sprzedaży publikacji, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. Za moment rozpoczęcia spełnienia świadczenia należy rozumieć udostępnienie Konsumentowi publikacji.

9. Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Konsumenci”.

10. Postanowienia Regulaminu, które ograniczałyby prawa Konsumenta, wynikające z bezwzględnie obowiązujących przepisów prawnych, nie mają do niego zastosowania.

11. Zastrzega się, że nie wiążą Konsumenta, te postanowienia Regulaminu:

a. które stanowią niedozwolone postanowienia umowne w rozumieniu k.c. (art. 3851 - art. 3853 kc) czy naruszają bezwzględnie obowiązujące przepisy prawne dotyczące zawierania umów z udziałem konsumentów,

b. które zostały zamieszczone w rejestrze postanowień wzorców umowy uznanych za niedozwolone, prowadzonym przez Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

 

Dział XI. Postanowienia końcowe

1. Klient jest zobowiązany do wyposażenia sprzętu, którego będzie używał celem uzyskania dostępu do systemu teleinformatycznego Sprzedawcy w program antywirusowy i aktualizowania go na bieżąco.

2. Klienta obowiązuje zakaz wprowadzania do Internetu treści o charakterze bezprawnym.

3. Klient nie ma prawa usuwania zabezpieczeń technicznych zastosowanych przez Sprzedawcę w ramach jego systemu teleinformatycznego czy w ramach publikacji objętego przedmiotem Umowy.

4. Klient nie może bez pisemnej zgody Sprzedawcy przenieść praw i/lub obowiązków wynikających z Umowy na osobę trzecią.

5. Umowa podlega prawu polskiemu.

6. Sprzedawca ma prawo dokonać zmiany numeru telefonu, adresów stron Sklepu internetowego i innych adresów podanych w treści Regulaminu poprzez przesłanie informacji na ten temat Klientowi, który zawarł Umowę zamieszczając je w treści dostępnego w Sklepie internetowym Regulaminu. 

7. Sądem właściwym dla rozstrzygania sporów wynikających z Umowy jest sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy. Zmiana właściwości miejscowej sądu nie odnosi się do Umów zawartych z Konsumentami.

8. Wyłącza się odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za wady publikacji. Postanowienie to nie odnosi się do publikacji nabytych przez Konsumentów.

9. Z zastrzeżeniem bezwzględnie obowiązujących przepisów prawnych, wyłącza się odpowiedzialność prawną Sprzedawcy za wszelkie szkody spowodowane korzystaniem lub niemożnością korzystania z publikacji stanowiących przedmiot Umowy, w tym z tytułu

ich wad. Powyższe postanowienie nie odnosi się do odpowiedzialności wobec

Konsumentów.

10. Regulamin wchodzi w życie z dniem 30 grudnia 2023 r. i dotyczy wszystkich zamówień złożonych w tym dniu i po tym dniu.

 

 

Koszyk zakupowy w sklepie Sanatorium ludzkich serc
Kontakt z Justyną Kafel-Wituszyńską
Instagram Sanatorium ludzkich serc. Bądź na bieżąco z zabiegami lekarz Justyny Kafel-Wituszyńskiej
YouTube Sanatorium ludzkich serc Bądź na bieżąco z zabiegami lekarz Justyny Kafel-Wituszyńskiej

© 2024 Wszelkie prawa zastrzeżone

RODO dla pacjenta

Polityka cookies

Facebook Sanatorium ludzkich serc. Bądź na bieżąco z zabiegami i twórczością lekarz Justyny Kafel-Wituszyńskiej

Polityka prywatności

Regulamin sklepu

Kontakt z Justyną Kafel-Wituszyńską